Skip to content

  • Ana Sayfa
  • Haber
  • Ekonomi
  • Sağlık
  • Eğitim
  • Teknoloji
  • Tanıtım
  • İletişim

Gemlik Kaymakamlığı, İşgale Son Vererek Otopark ve Tuvaletleri Yeniden Kamuya Açtı

Posted on 15 Mayıs 2026 by Emre Yılmaz

Bursa’nın Gemlik ilçesinde, kamuya ait otopark ve tuvaletlerin izinsiz olarak işgal edildiği tespit edilince, Gemlik Kaymakamlığı harekete geçti. Yapılan denetimler neticesinde işgal edilen alanlar derhal tahliye edilerek, vatandaşların ücretsiz kullanımına sunuldu.

Kaymakamlık yetkilileri, Hürriyet Caddesi üzerindeki katlı otopark, Sahil Camii yanındaki açık otopark, Eski Pazar Caddesi’ndeki açık otopark ile İskele karşısı ve Ilıca Caddesi girişindeki umumi tuvaletlerin hukuka aykırı şekilde kullanıldığını belirledi. Bu alanların tahliye işlemleri tamamlandı ve artık halkın ücretsiz olarak kullanımına açıldığı bildirildi.

Kaymakamlık tarafından yapılan açıklamada, kamu düzeninin sağlanması, vatandaşların ortak kullanım alanlarının yeniden kamu hizmetine kazandırılması ve hukuka aykırı işgallerin önlenmesi amacıyla çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği ifade edildi. Ayrıca, bu süreçte uygulanan eylem ve işlemlere karşı yargı yolunun açık olduğu vurgulandı.

Gemlik Kaymakamlığı’nın bu adımı, kamu kaynaklarının etkin kullanılmasını sağlarken, vatandaşların ihtiyaç duyduğu hizmetlerin tekrar erişilebilir hale gelmesine de katkıda bulundu.

Posted in Eğitim

Yazı gezinmesi

CHP’li Nermin Yıldırım Kara’dan Varlık Barışı Teklifine Sert Eleştiri: “Sıcak Para Üretimi Yok Sayıyor” →
← İzmir’deki Point Bornova AVM, 1,7 Milyar TL ile Satışa Çıktı

Author: Emre Yılmaz

Copyright © 2026 | Design by ThemesDNA.com
beylikdüzü escort
avcılar escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
bahçeşehir escort
istanbul escort
Office Lisans Satın Al