Skip to content

  • Ana Sayfa
  • Haber
  • Ekonomi
  • Sağlık
  • Eğitim
  • Teknoloji
  • Tanıtım
  • İletişim

Kayseri’de Karbonmonoksit Gazı Zehirlenmesi: 75 Yaşındaki Kadın Hayatını Kaybetti

Posted on 17 Mayıs 2026 by Emre Yılmaz

Kayseri’nin Yahyalı ilçesinde, sobadan sızan karbonmonoksit gazı nedeniyle 75 yaşındaki Fatma Aydın’ın hayatını kaybettiği bildirildi. Olay, Yahyalı ilçesinin Derebağ Mahallesi’nde yaşandı. Aydın’ın evinde hareketsiz yattığını fark eden yakınları, durumu derhal 112 Acil Çağrı Merkezine bildirdi. İhbar üzerine bölgeye jandarma ve sağlık ekipleri sevk edildi. Sağlık ekiplerinin yaptığı kontrolde, Aydın’ın yaşamını yitirdiği tespit edildi. İlk incelemelere göre, karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybettiği değerlendirildi. Aydın’ın cenazesi, kesin ölüm nedeninin belirlenmesi amacıyla hastane morguna kaldırıldı. Öte yandan, Fatma Aydın’ın belirli aralıklarla çocuklarının yanında kaldığı ve Kurban Bayramı için memleketi Yahyalı’daki evine geldiği öğrenildi. Bu üzücü olay, soba kullanırken dikkat edilmesi gereken güvenlik önlemlerinin önemini bir kez daha gözler önüne serdi.

Posted in Eğitim

Yazı gezinmesi

MHP’den Yayla Talanına Tepki: Maden Ruhsatları İptal Edilsin →
← Maç Dönüşü Feci Kaza: Taraftarları Taşıyan Midibüs Devrildi, Çok Sayıda Yaralı Var

Author: Emre Yılmaz

Copyright © 2026 | Design by ThemesDNA.com
beylikdüzü escort
avcılar escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
bahçeşehir escort
istanbul escort
Office Lisans Satın Al